20:00, 1 вересня 2016 р.
За яким принципом на Тернопільщині обирають дороги для ремонту?
2016 рік для тернопільських доріг став, без перебільшення, роком їх відновлення. Чи не вперше, за останнє десятиліття, окрім доріг державного значення, ремонтуються і місцеві автошляхи. Для місцевого населення це багато означає, адже люди користуються цими дорогами щодня.
Як розповів начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик, – «Коли обирали дороги для ремонту зважали в першу чергу на потреби населення. Спілкувались з представниками районів, місцевих громад, брали до уваги звернення громадян. Адже люди на місцях краще знають яку дорогу треба відремонтувати першочергово. Також проводили планову оцінку стану доріг наші спеціалісти».
Дорожні роботи тривають і надалі. Щоденно шляховики працюють на 10- 15 дорогах як місцевого так і державного значення. Ліквідовують ямковість, колійність та інші деформації дорожнього покриття, проводять земляні роботи, планування узбіч, відновлюють дорожні знаки та розмітку.
Минулого тижня завершились масштабні ремонтні роботи на дорозі Збараж-Підволочиськ, там відремонтовано поточним середнім ремонтом з повною заміною дорожнього покриття 3 кілометри автошляху та проведена поверхнева обробка. На міжнародній дорозі Доманове-Ковель-Чернівці-Теребече в Чортківському районі завершено капітальний ремонт майже 2 кілометрів автошляху за новою технологію холодної регенерації або ресайклінгу. Такий метод ремонту забезпечує не лише ідеально рівне дорожнє покриття, а й укріплює основу автошляху. З початку цього року на замовлення Служби автомобільних доріг у Тернопільській області методом холодного ресайклінгу вже відремонтовано 6 ділянок на дорогах державного значення, а саме: Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече в районі населених пунктів Шляхтинці та Копичинці; Стрий – Тернопіль – Кіровоград – Знам’янка на обході смт Козова; Івано-Франківськ – Бучач – Тернопіль в районі сіл Дарахів, Струсів.
На майже 41 кілометрі доріг загального користування влаштовано поверхневу обробку, а саме: Івано-Франківськ – Бучач – Тернопіль – 4 км; Городище-Зарваниця-Бучач – 6,4 км; Зборів-Козова – 1,3 км; Львів-Тернопіль – 3,2 км; Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече – 6,1 км; Збараж-Підволочиськ – 6,1 км; Тернопіль-Ланівці – 1,8 км; Кременець-Біла Церква – 12 км.
«Поверхнева обробка покращує технічні характеристики і дозволяє подовжити терміни експлуатації автошляху, запевняє Богдан Іванович. – Також це хороша гідроізоляція дорожнього покриття, плюс в зимовий період хороше щеплення коліс автотранспорту з дорогою».
Роботи дорожники обіцяють продовжувати до поки дозволятимуть погодні умови.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
12:49, Сьогодні
20:30, 17 грудня
10
20:02, 21 грудня
12:21, 18 грудня
live comments feed...