Скільки коштів втрачає "Тернопільелектротранс" через маршрутчиків?

Степан Семенів, який спостерігав за гонками маршруток у Тернополі підрахував, скільки грошей втрачає КП "Тернопільелектротранс" через нахабних маршрутчиків. 

— Сьогодні зранку їхав на роботу. Із зупинки вул. Карпенка (до центру). На зупинці зайшов у додаток detransport.com.ua і побачив наступну картину. Їде маршрутка №19 за нею тролейбус №1 далі маршрутка №16 (вибачайте не робив скріншоти не думав що таке вийде і номери бортів не записав). Час прибуття на зупинку М №19 - 5 хв, Т №1 - 6 хв, М №16 - 8 хв. Думаю: о підтримаю КП "Тернопільелектротранс", почекаю на тролейбус. На зупинці було приблизно 15-20 людей не пільгового віку. І стало цікаво, чи люди будуть так само чекати. За три хвилини оновлюю сторінку на detransport.com.ua і мому дивуванню не було меж. Маршрутка №16 обігнала тролейбус №1. Через 2 хвилини на зупинку заїжджає маршрутка № 19 зразу за нею №16, забирають всіх пасажирів і швиденько втікають зі зупинки (при чому, що вони забиті під зав'язку). Тут біля "Берегині" появляється жовта гармошка, практично порожня, в салоні одні пільговики. Таким чином КП "Тернопільелектротранс" втратив 15 грн. тільки на одній зупинці. Я розумію, що це не є великі гроші, але копійка до копійки і буде гривня, — розповідає Степан Семенів.

Тернополянин в соціальних мережах детально описав свій розрахунок.

— Тролейбус за день робить 10 кіл, на маршруті є 26 зупинок, нехай, всередньому, через дії маршруток, на зупинці один тролейбус втрачає 3 пасажирів — це 4,5 грн. 4,5*26*10=1170 грн. Таку суму за день недозаробляє один борт тролейбуса на маршруті №1. На маршрут кожного дня виходить 5 машин. 1170*5=5850 грн. В місяці 30 днів. 30*5850=175500 грн. Це сума, яку втрачає на маршруті № 1 КП "Тернопільелектротранс". Ця ж сума падає в кишені приватних маршрутчиків, які своєю нахабністю обганяють тролейбуси, — пише Степан Семенів.

Тернополянин пропонує замість того, аби піднімати вартість проїзду в тролейбусах поставити на зупинках інформаційні онлайн таблиці. Це надасть пасажирам більш комфортніше користуватись громадським транспортом та краще орієнтуватись у часі.