У Тернополі відкрили Криївку

Відкриття Національно-патріотичного учнівського музею у школі №2 відбулося 25 лютого. Урочиста презентація пройшла 6 березня за участю військового оркестру та з польовою кухнею.Спільними зусиллями педколективу, батьків та учнів другої школи вдалося зібрати чимало цікавих старовинних речей періоду ХІХ – середини ХХ століття. Таким чином дві кімнати Національно-патріотичного учнівського музею представлені експонатами давніх українських вишивок, гончарних виробів, предметів господарської діяльності. Є тут і рушники 1905 року, домоткане полотно, старовинна скриня, побутові прилади.Однак найцікавішою, як вважають її організатори, в музеї є третя кімната – Криївка.«Наша Криївка відтворює помешкання повстанців і виглядом внутрішніх стін, і предметами побуту, зброї, одягу воїнів УПА. Завдяки екскурсіям в музеї учні матимуть можливість наочно ознайомитися з особливостями життя і праці патріотів, які прагнули здобути незалежність Української держави в складних умовах війни на два фронти – проти гітлерівського та комуністичного режимів. Гостями музею нещодавно стали представники V Всеукраїнського форуму з міжнародною участю «Формула успіху правової держави очима дітей». Діток Донецької, Київської, Лисичанської делегацій вразила наша Криївка: вони все фотографували, висловлювали позитивні відгуки, роблячи наголос на тому, що ідеї наших національних героїв потрібно втілювати у життя. Це ще раз вказує на те, що українська молодь твердо вважає себе ідейними будівничими нашої держави, нашого майбутнього», - зазначила вчитель історії Тернопільської школи №2 Інна Гайдамаха.Національно-патріотичний учнівський музей у другій школі почали створювати в жовтні минулого року. Для його організації, як зазначив учень 9-А класу Віталій Глушко, вчителі та діти розмовляли з ветеранами, збирали свідчення, фото. Тепер їхня робота спрямована на збір експонатів, співпрацю з учасниками УПА та ОУН.У Криївці проводитимуть уроки для дітей другої школи та запрошуватимуть учнів інших шкіл.«Відкриття Криївки – це для нас фурор. Адже ми маємо можливість не просто почути з розповідей вчителя, а побачити на власні очі, усвідомити, в яких умовах працювали повстанці. Це великий внесок для поглиблення наших знань з історії», переконана учениця 9-А класу Вікторія Журавльова.Усі зібрані експонати організатори музею в подальшому планують задокументувати, створивши паспорт кабінету (зі списком експонатів, переліком документів тощо). Для відвідувачів створять «Книгу відгуків та пропозицій».