Електронний квиток у Тернополі: чи задоволені мешканці?

1 грудня, у тролейбусах Тернополя розпочав діяти електронний квиток. Отож, для наших читачів сайт 0352.ua публікує опитування на тему "Як тернополяни ставляться до впровадження електронного квитка?".

З приводу цього нововведення журнасліст сайту 0352.ua вирішила звернутись до пересічних мешканців міста на вулиці Руській поблизу "Євроринку". Ось, що на цікаве запитання журналіста "Чи бачите ви позитив у тому, що у тролейбусах Тернополя впровадили електронний квиток?" відповіли тернополяни.

"На моє переконання, нові технології, якщо впроваджують це завжди набагато краще. Раніше думала, що кондукторів у зв'язку із цим звільнятимуть, але пізніше дізналась, що працівники тролейбусного парку без роботи не залишаться. Я думаю, що завдяки цьому наш народ стане більш цивілізованішим, адже люди повинні самі знати, що потрібно оплачувати за проїзд. Як на мене, це якось не по-європейськи коли тебе штурхають у тролейбусі і наполягають оплачувати. Пасажирі повинні самі знати про цей обов'язок", - розповіла працівник залізниці, жителька Тернополя Тетяна.

У свою чергу студент Тернопільського національного економічного університету Дмитро Кочук зазначив, що у впровадженні квитка тривалого користування бачить лише позитивні сторони.

"Я схвалюю такі зміни, адже у цьому є багато плюсів. До прикладу, у Києві нещодавно ввели карточку киянина і це є комфортно. Хотів би, що у Тернополі усі користувались еклектронним квитком тому, що не потрібно носити із собою великі суми готівки, тому це набагато зручніше, безпечніше", - розповів Дмитро.

Також своїми враження про введення електронного квитка у тролейбусах міста поділився і адміністратор, мешканець Тернополя Андрій. Хлопець запевнив, що використовувати електронний квиток у транспорті є дуже зручно.

"Із квитком аналогічна ситуація, як із мобільним телефоном потрібно лише придбати карточку і поповнити певний тарифний план і жодних проблем немає", - розповів системний адміністратор, мешканець Тернополя Андрій.