Вчора, 6 грудня, тернополянка купила оселедець в магазині. Вдома, коли розрізала рибу, побачила, що там були глисти.
“Купила оселедець в "Ласкаво просимо", у відділі морепродуктів. Я часто купую продукти у цьому магазині, але у даному відділі вперше. Жіночка-продавець переконувала, що риба свіжа та смачна. За її словами, кожен день відкривають нову банку. Коли вдома взялася за приготування риби, спочатку насторожило те, що м'ясо розлазилося в руках. Кістки відставали від плоті. Я одразу подумала, що риба далеко не першої свіжості. Це відчувалося і по запаху. Придивилася до нутрощів, а там були глисти”, – розповідає Надія Турчин.
Тернополянка не повернула рибу в магазин, адже не має чеку. “Там не видають чеків. До речі, у цьому відділі є великий асортимент морепродуктів. Саме відсутність чеку була основною причиною, через яку я не повернула рибу”, – пояснює Надія.