Абоненти, які користуються "Домашнім інтернетом" від Київстару, днями почали отримувати доволі нерадісне повідомлення.
Компанія з 1 лютого вирішила відмінити бонусні хвилини, які користувачу інтернету могли перерахувати собі на телефонний зв’язок у сумі, яку вони платили як абонплату за інтернет. Дані бонуси діяли роками, чимало людей заради них підключали саме інтернет від Київстару, а не від інших провайдерів.
Отримавши достатньо клієнтів, компанія тепер вирішила бонуси відмінити.
"Зміна умов - це не завжди приємно. Юридичною підставою для змін є п.п. 58, 59 «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг" (Постанова КМ, України, від 11 квітня 2012 р. N 295 «Про затвердження Правил Надання та Отримання телекомунікаційніх послуг»), згідно з якими тарифи на послуги, які не підлягають державному регулюванню, встановлюються операторами самостійно і можуть ним змінюватися в порядку, визначеному законодавством. Відповідне право закріплено Умовами надання телекомунікаційних послуг «Київстар», – пояснили в службі підтримки клієнтів Київстару на питання, на яких підставах клієнтам обмежують гарантовану раніше послугу.
При цьому додали, що "нарахування бонусів в старих тарифних планах і використання їх на мобільний зв'язок було тимчасовим рішенням об'єднання мобільного та фіксованого зв'язку".
"На даний момент ми пропонуємо повноцінне рішення - тарифи «Київстар Все разом", які дозволять вам відразу отримувати знижку на абонплату до 50%", – повідомили в компанії.
Чи станеться відтік абонентів у зв’язку з односторонньою зміною умов в компанії зможуть побачити уже незабаром..