У Тернополі з'явиться ще одне "кільце" (фото)

На перехресті вулиць Морозенка та 15 Квітня облаштують кільцеву розв'язку.

Водії кажуть, що перехрестя на стику вул. Морозенка та 15 Квітня небезпечне для учасників дорожнього руху. Кільцева розв’язка зменшить кількість аварій, що трапляються на перехресті. Як свідчить офіційна статистика, на перехрестях з круговим рухом аварій менше приблизно на 80%, пише 20 хвилин

- На перехресті вул. Морозенка та 15 Квітня, особливо як їхати зі сторони ТРЦ “Подоляни”, неможливо виїхати, - розповідає водій Peugeot Руслан. - Потік автомобілів на вул. 15 Квітня досить інтенсивний. І доводиться інколи ризикувати і буквально вклинюватися в потік авто.

Тернополянин каже, що так не має бути, і вже давно там треба було зробити або регульоване перехрестя, або кільцеву розв’язку.

Про проблему знають у владних кабінетах, тому почали діяти. Як кажуть в прес-службі автомобільних доріг у Тернопільській області, на перехресті вул. Морозенка та 15 Квітня їхні працівники вже роблять кільцеву розв’язку.

Кільце завершать робити найближчим часом. Швидкість робіт залежить від погодніх умов.

- Ми приступили до перебудови транспортної розв’язки на Північному в’їзді у Тернопіль, - зазначають в службі автомобільних доріг у Тернопільській області. - Наразі він має вигляд Т-подібного перехрестя. Через нього проходить потік і міського, і транзитного транспорту, адже на в’їзді перетинаються міжнародна дорога М-19//Е-85 і об’їзна Тернополя Р-43.

Непродумана схема руху перехрестям вже багато років завдає незручності водіям та є місцем концентрації ТДП. З Т-подібного перехрестя Служба автомобільних доріг області збирається зробити «кільце».

У планах дорожників також облаштування виїзду на вулицю Василя Симоненка. Втім, щодо останнього потрібна також участь міської влади Тернополя. 

Як наголошується в пояснювальній записці до законопроекту, в країнах Європи на перехрестях, де організовано круговий рух, діє єдина схема руху Roundabout. Згідно з нею перевага завжди у тих автомобілів, які знаходяться в колі. Відповідно до статистичних даних, після введення в дію Roundabout, аварійність на перехрестях зменшувалася до 80%.

фото: Віталій Ониськів
дорога будівництво