Торговельна компанія з розумом заощаджує на всьому, що могло б призвести до подорожчання товарів для покупців. Це потребує впровадження найсучасніших технологій, які слідом за «АТБ» почнуть використовувати й інші українські ритейлери.
Чи не всю весну українське суспільство жваво обговорювало перспективу підвищення цін на електроенергію для підприємств. Численні телевізійні сюжети пояснювали, що через це подорожчають майже всі товари, які ми купуємо в магазинах. Відповідальні бізнесмени до можливих змін у тарифах підготувалися заздалегідь. Вони не хочуть перекладати власні витрати на клієнтів, а прагнуть зменшити використання ресурсів. Прикладом може бути відома мережа «АТБ», яка наразі є лідером вітчизняної торгівлі та має 951 магазин у 246 населених пунктах України.
Сьогодні компанія реалізує одразу декілька проектів, пов’язаних з активним інвестуванням в передові технології, впровадженням новаторських концепцій і практик. Один із них пов’язаний із переобладнанням магазинів. Пересічні покупці бачать лише новий сучасний дизайн у темних кольорах, втім зміни набагато глибші. «Проводимо комплексні роботи з модернізації магазинів торговельної мережі. Оновлені маркети – це своєрідний експериментальний майданчик. Тут впроваджено передові рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва та енергозбереження», – зазначає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ». Йдеться про встановлення холодильного та морозильного обладнання останнього покоління, новітньої системи освітлення, що функціонує на основі LED-технологій. «Чимало уваги приділили вдосконаленню систем утеплення, опалення та рекуперації енергії. Загалом такий комплекс заходів дає можливість скорочувати витрати на опалення до 70%», – додає Борис Марков.