У МОН з початку тижня запрацювала "гаряча телефонна лінія" та приймальня громадян щодо втупу. Відтак, абтурієнти Тернопільщини можуть тепер безперешкодно посатити питання, що виникають в ході вступної кампанії фахівцям, які неодмінно допоможуть.
Про це повідомляє сайт Міносвіти.
«25 червня почали роботу консультативні телефонні лінії МОН та приймальня громадян, куди вступники зможуть звернутися впродовж усієї вступної кампанії», – розповіла міністр Лілія Гриневич. - Також на сайті Міносвіти створено окремий розділ «Вступна кампанія-2018», де можна знайти відповіді на найпоширеніші запитання, покрокові інструкції, інфографіку, документи.
Окрім телефонної "гарячої лінії" та приймальні громадян існує електронна пошта, куди можна надіслати листа і повідомити про проблему.