В мережі «АТБ» розповіли про наставників для новачків

Щомісяця в нашій країні відчиняють свої двері до десятка нових маркетів «АТБ». За темпами розширення ця мережа є беззаперечним лідером серед підприємств усієї галузі. Кожен новий магазин – це не тільки нові приміщення, нові постачальники та нове обладнання, це також нові робітники. Тільки за минулий рік компанія створила понад 7 тисяч нових робочих місць! Необізнана у галузевих питаннях людина може замислитися: де мережа бере стільки фахівців? Відповідь проста – «АТБ» виховує кадри самостійно, причому робить це за провідними методиками, в тому числі використовуючи власні ноу-хау.

Приміром, нещодавно представники компанії розповіли про діяльність груп підтримки. Це команда зі співробітників, які мають багатий досвід роботи в «АТБ» на різних посадах. До потрапляння в групу підтримки кожен із них працював в якомусь із регіонів присутності мережі. Якщо людина хоче ділитися своїми навичками, її  зараховують в умовний резерв. Коли компанія вирішує відкрити новий магазин, з таких людей  формують групу, яку відправляють у тривале відрядження. На місці вони стежать за підготовкою маркету до відкриття. Також в сферу відповідальності команди входить підбір персоналу та його навчання стандартам мережі, принципам викладки товарів, умінню спілкуватися з покупцями. Якщо під час поїздки, наприклад, до Києва вам здається, ніби тамтешній «АТБ» як дві краплі схожий на той, що працює у нас на Лучаковського чи на Карпенка, то цілком може бути, що налагодженням роботи цих двох маркетів займався один і той самий керівник.

Після відкриття нового магазину група підтримки залишається на певний час,  щоб контролювати його діяльність. Йдеться не тільки про те, що члени цієї команди можуть перевірити викладку товарів  чи насварити неуважного працівника. Фактично вони займаються становленням роботи торговельної точки. Паралельно з цим керівники уважно придивляються до працівників, яких найняли на роботу.  Коли група підтримки поїде, хтось із місцевих очолить магазин і керуватиме колективом. Дійсно захоплених своєю справою хлопців і дівчат відправляють на навчання в учбові центри «АТБ». Зараз вони є в чотирьох містах України, в тому числі у Львові. Там новачки отримують необхідні знання і після здавання іспитів можуть претендувати на більш високу посаду.

Отже, коли група підтримки їде,  у магазині вже повністю налагоджена робота і сформований колектив. Згодом ці новачки, отримавши досвід, також зможуть стати членами групи підтримки. Таким чином в компанії передають один одному знання, вміння і навички.

Не дивно, що висока якість обслуговування в «АТБ» подобається покупцям по всій країні. Сьогодні у 22 областях вже працює 979 магазинів. Стандартизація дозволяє чи не з перших днів роботи нової торговельної точки уніфікувати всі процеси. Відповідно, клієнти мережі відчуватимуть себе комфортно у будь-якому магазині. Така система підготовки власних кадрів може бути гарним прикладом для  підприємств всієї галузі.