Від 5-ти до 8-ми користованих чеських тролейбусів привезуть у Тернопіль в 2013-му році. Принаймні на це сподівається директор комунального підприємства «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх.
Згідно програми розвитку міського електричного транспорту, яка діє з 2007-го до 2015-го року, машини тролейбусного депо повинні постійно оновлюватися. У зв’язку із тим, що на придбання нових електромашин не вистачає коштів, транспорт «старіє», зазначив директор підприємства, передає ІНТБ.
Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»:
«Виходячи з того, що ми не маємо можливості придбати новий транспорт, а на новий транспорт не передбачені ні кредитні програми, ні заміщення цих коштів на інші, і за програму нашу забули, тому, що в державі немає коштів, бюджет державний і має борги, виходячи з вищенаведеного, ми прийняли рішення про те, що парк по-любому треба оновлювати».
Невдовзі представники КП «Тернопільелектротранс» поїдуть у Чехію, щоб оглянути транспорт. Після приведення до належного стану, оплати та оформлення всіх необхідних документів, тролейбуси з-закордону доставлять у наше місто. Підприємство надає перевагу користованим іноземним машинам тому, що купувати тролейбуси вітчизняного виробництва не вигідно, зазначає Андрій Мастюх.
Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»:
«Це рішення, можливо, не є до кінця правильним, але це є збіг обставин, через який ми зобов’язані це робити. Враховуючи вартість одного тролейбуса, який заходить в Тернопіль, а це приблизно 235-250 тис. грн., порівняти з новим тролейбусом, навіть коротким А-183 – це львівський який коштує 1,6-1,8 мільйона гривень. А про великі тролейбуси-гармошки так-звані, говорити не доводиться, бо там ціна більше 3-х млн. грн.».
Якщо держава не почне підтримувати програму розвитку електричного транспорту в нашому місті, то до 2015-року із 55-ти машин тролейбусного депо замінити вдасться максимум половину, каже Андрій Мастюх.