У Тернополі знову візьмуться за пасажирів, які їздять "зайцями"

Нову систему контролю оплати за проїзд у громадському транспорті запроваджують у Тернополі з 1 липня. 

Чи мають квитки пасажири, тепер перевірятимуть працівники управління муніципальної інспекції  разом із контролерами КП “Тернопільелектротранс”. Відповідних повноважень “муніципалам” надали на сесії міськради 26 червня, пише Терміново.

Нововведення стосується всього громадського транспорту: маршруток, автобусів та тролейбусів. У мерії розраховують, що дана новація заставить окремих не надто сумлінних водіїв таки видавати пасажирам квитки. Адже надходило чимало скарг на те, що водії маршруток не додають квитків. 

Чому ж додатковий контроль потрібен і у тролейбусах, де і так працюють контролери?

Директор КП “Тернопільелектротранс” Андрій Мастюх пояснює, що причин є декілька.

– Загалом нововведення стосується всіх видів громадського транспорту, тому під нього потрапили і тролейбуси, –  каже він. – Водночас в нас може бути конфлікт інтересів. Щоб цього не було і для більшої об’єктивності ми залучаємо сторонню організацію – тобто муніципальну інспекцію.

Мастюх зазначає, що траплялися недобросовісні пасажири, яким не могли дати раду контролери.

– Коли буде присутня муніципальна інспекція, яка тепер має ширші повноваження, то це буде більш дисциплінувати пасажира, – вважає директор тролейбусного парку. – Ми не ставимо завдання робити терор, стоїть питання дисципліни. Кожен повинен провести оплату за отриману послугу або надати відповідні документи, що ця оплата за нього буде зроблена. Адже відомо, що місто платить за всіх пільговиків на всіх видах транспорту. Має бути контроль, щоб ті люди, які їдуть безкоштовно, мали з собою відповідні посвідчення.

Нагадаємо, проїзд у тролейбусі в Тернополі коштує 6 грн, з картою тернополянина – 5 грн, у маршрутці – 7 грн, з картою – 6 грн. У разі відсутності квитка пасажиру загрожує штраф у 20-кратному розмірі.