Вона передбачає нові інструктивно-методичні рекомендації. Зокрема, обов’язково мають бути заплановані дії щодо заохочення всіх учасників освітнього процесу до дотримання гігієнічних навичок та соціальної дистанції у приміщенні.
Функціонування дитсадків ухвалюватимуть під час засідань регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. Увагу звертатимуть на статистику захворюваності у регіоні.
Якщо ж ситуація із захворюваністю на COVID-19 буде стабільною, то дитсадки працюватимуть у звичному режимі, створивши максимально безпечні умови для вихованців та працівників. Відповідальність за створення безпечних умов нестимуть засновники й керівники закладів.
«При організації освітньої діяльності вихователям варто звертати увагу, що діяльнісний підхід є основою для досягнення цілей розвитку дітей різного віку, застосовувати його потрібно так, щоб це було природньо та органічно до їхніх потреб та інтересів, наголошують у міністерстві. – Поряд із традиційними формами роботи з батьками чи законними представниками дитини, можна застосовувати інноваційні, а саме: "Буккросинг", "Дерево цілей" або "Дерево розвитку групи" та "Батьківська скринька", а також впроваджувати дистанційні форми спілкування».
Також у МОН наголосили, що необхідною умовою для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, крім корекційно-розвиткових послуг та психолого-педагогічного супроводу, є створення універсального дизайну та розумного пристосування будівель, приміщень та прибудинкових територій, в тому числі створення ресурсної кімнати.
«Впровадження дистанційних форм спілкування з батьками на онлайн-платформах та використання мобільних додатків є також прийнятним для дитсадків. Чітко зазначено тривалість і кратність роботи вихователя з дитиною за комп'ютером та гаджетами відповідно до віку і особливостей дитини», - пояснили у міністерстві.