Киянина Євгена ізолювали від рідних, забрали паспорт і не викликали для нього лікаря. Чоловік залишився сам у чужій країні і не знає, хто оплатить його карантин.
Двоє братів — Микита та Євген — із дружинами 6 вересня прилетіли на курорт до Єгипту. Відпочивальники прибули з Борисполя в аеропорт Шарм-ель-Шейха, де здали тести ПЛР на COVID-19. Після цієї процедури поїдзка для них перетворилась на жахливу пригоду, пишуть у ТСН.ua
У Євгена виявили коронавірусну інфекцію, утім, за усі дні перебування за кордоном огляду в лікаря не було. У чоловіка відібрали паспорт, ізолювали від рідних, а замість медикаментів від коронавірусу дали аскорбінову кислоту та вітаміни для очей. Зараз Євген перебуває в Єгипті сам на карантині. На літак додому чоловіка разом із рідними не пустили.
Страхова компанія відмовилась оплачувати самоізоляцію Євгена в готелі, а туроператор не дає підтвердження, що покриє ці витрати. Тож чоловік без належної підтримки та нагляду лікаря змушений залишатись у чужій країні ще щонайменше тиждень.
ТЕСТИ ПЛР В АЕРОПОРТУ ТА ІЗОЛЯЦІЯ ВІД РІДНИХ
"Ми здали тести в явно антисанітарних умовах. Після проходження тесту вирушили в готель. На другий день близько 21:00 до нас підійшли працівники готелю і сказали, що в однієї людини з нашої компанії позитивний тест на COVID-19. Тому нас потрібно терміново розселити й ізолювати від усіх", — розповідає Микита.
Євгена, у якого виявили коронавірусну інфекцію, відселили від дружини та брата в інше крило готелю. До нього приставили охорону, яка постійно стежить, щоби він нікуди не виходив. Чоловік сам перебуває в номері, йому приносить їжу персонал. Однак за п'ять дні самоізоляції лікаря до Євгена так і не прислали.
Тим часом, усі туристи, у яких не виявили коронавірусу, теж перебували на карантині.
ВІЗИТУ ЛІКАРЯ НЕ БУЛО
"Наш гід, страхова компанія і рецепція готелю стверджували, що лікар до нас не приїде, бо у нас немає жодних симптомів хвороби. На третю добу, розуміючи, що лікаря ми вже не побачимо, вирішили зателефонувати до поліції Єгипту. Однак відповіді не було. Тоді ми зателефонували на 911. Їхня служба їхала до нас 1,5 години. Після чого людей, у яких був негативний тест і яких все одно тримали на карантині, різко відпустили, сказавши, що ми вільні", — розповідає Микита.
Братам все ж вдалося зв'язатись із правоохоронцями. Та оскільки туристична поліція не розмовляла ні українською, ні англійською, ні російською мовами, довелося викликати офіційного представника туроператора.
"Він нас запевнив у тому, що хворому вранці дадуть ліки від коронавірусу і викличуть лікаря, але для цього їм потрібен паспорт українця. У цей час лікар з аеропорту, який робив нам всім тести на COVID-19, зв'язався з одним із нас і почав дізнаватися, як справи, чи все гаразд. У розпалі цієї розмови він скинув конфіденційну інформацію про усіх хворих людей з нашого рейсу. У документі були вказані паспортні дані, ім'я, прізвища людей, загалом 12 осіб: 6 чоловіків і 6 жінок", розповідає Микита.
За його словами, вранці лікар так і не приїхав до Євгена, у якого виявили коронавірус.
ДАЛИ АСКОРБІНОВУ КИСЛОТУ І ВІТАМІНИ ДЛЯ ОЧЕЙ
"З рецепції готелю принесли "ліки" — аскорбінову кислоту і вітаміни для очей. В обід гід написала, що 10 вересня вся наша компанія разом із хворим відлітає додому. Через кілька годин повідомлення від неї було видалено, як і інформація про те, що хворий зобов'язаний залишитися в готелі на карантин 14 днів, сплативши все за свій рахунок", — каже Микита.
Щоб уточнити інформацію, брати намагалися кілька разів зв'язатись зі своїм гідом.
"Після безлічі спроб зв'язатися з гідом, на наше прохання про допомогу нам відповіли, щоб ми не писали їм більше", — розповідає чоловік.
За словами Микити, у його брата забрали паспорт і не хотіли повертати.
"У Євгена забрали паспорт, пояснюючи це тим, що він необхідний для отримання ліків проти коронавірусу від держави. Після розмови з генеральним менеджером готелю стало зрозуміло, що паспорт хворого віддавати ніхто не буде, нібито їм заборонила поліція. Але після дводенних спроб повернути документи, їх таки нам повернули", — розповідає Микита.