Шахрай збагатився аж а майже 30 тисяч гривень, натомість довірливий тернополянин втратив ці гроші, бо повірив, що до нього телефонує працівник служби безпеки банку, ще й не простого, а головного – Нацбанку України.
Тисячі застережень у засобах масової інформації не допомогли - чоловік одразу повірив незнайомцю, що його віртуальний рахунок намагалися взламати невідомі, одразу став допомагати псевдбанкіру міняти захисні паролі. Назвав усі коди, що надійшли в смс-повідомленнях, а згодом згодом сам почав отримувати повідомлення про зняття коштів. Про це повідомляють на офіційному сайті Нацполіції.
Допоки потерпілий зрозумів, що його обшахраювали, аферист за 4 транзакції зняв 29 тисяч гривень, ще й з кредитного рахунку. Як наслідок – борг, який доведеться сплачувати та кримінальне провадження згідно статті 190 ККУ – шахрайство. Вкотре нагадуємо, жоден банківський працівник не телефонує до клієнтів з запитами про захисні коди, номери банківських карток, тощо. Будь-які фінансові операції працівники фінансових установ здійснюють у відділеннях банку. Якщо вас просять допомогти захистити ваші гроші (перевести на інші рахунки чи мобільні телефони, змінити паролі) - це телефонують аферисти.
Легкий заробіток: телефонний шахрай за декілька хвилин заробив 29 тисяч гривень
12:29, 11 січня 2021 р.
Кримінал