У клієнтів Київстару сьогодні проблеми через збій в системі оператора

Сьогодні чимало тернополян, які є клієнтами Київстару, зіткнулися з проблемами. У людей не знімало абонплату з рахунку, навіть якщо були кошти, натомість починало брати більші суми як за платні послуги, коли пакет неактивований через брак коштів.

Дехто встиг переключитися на Тиждень довіри, декому такої змоги не дало. Про це люди пишуть у Фейсбуці.

"Черговий сюрприз від Kyivstar. На рахунку є кошти, але їх не списало. Довелося підключити тиждень довіри. В когось є подібні глюки чи це поодинокий випадок? В операторів компанії не вдається нічого довідатися, бо оператори всі поховані. сервіс на мінус 10, в цьому плані в київстару нічого не міняється", – написав Андрій Вацик.

В коментарях люди нарікають на роботу опреатора, проблеми зі зв’язком в якого – систематичні, тоді як робота служби підтримки не витримує жодної критики.

Як повідомила згодом в коментарях Любов Вовк, яка таки зуміла зв’язатися з представниками оператора, у компанії стався збій.

"Я нині пів ранку дзвонила на довідку КС, бо нема інтернету, а в дітей дистанційка. Після енної кількості звуків про зайнятих операторів, таки автовідповідач озвучив, що нині є проблеми і поремонтують до завтра до 8 год", – написала жінка.