Сотні кілометрів шляхів до Тернополя, Івано-Франківська й Луцька нині - наче після бомбардування, розповідає Іван Кривий.
«То є тихий жах просто. Я не знаю, що то за держава», - далекобійник Степан Ковальчук бідкається: техніка не витримує таких ям, ламаються ресори та нищиться ходова. Водії кажуть: на вибоїнах втрачають нерви, час і гроші.
«Та тут машина гробиться, весь транспорт. Я вже скільки колеса міняв», - каже водій Анатолій Патривуха.
А це не лише витрати на ремонт, а й ризик потрапити в аварію, бо маневрувати доводиться і узбіччям, і по зустрічній.
В «Укравтодорі» ж виправдовуються: всі сили кинули на єврошляхи, що ведуть за кордон, капітально відремонтувавши понад 200 кілометрів, на решту грошей не вистачило. «Ті дороги, які були відремонтовані 3 – 5 років тому, руйнувань на них немає. Якщо Львів – Шегині були розпочаті роботи, але через брак ресурсів у 2012-му році не завершені», - каже голова Державного агентства автомобільних доріг Євген Прусенко.
Однак держава й досі не заплатила понад 300 мільйонів гривень підрядникам, які будували євротраси. Тож нині з бездоріжжям бореться лише Облавтодор, а його керівництво визнає: грошей вистачає тільки латання вибоїн, а потрібен капітальний ремонт.
«Потрібно ремонтувати основу, зміцнювати конструктивні шари і відповідно накривати асфальтобетоном. Тоді буде ефект», - каже начальник Служби автомобільних доріг Львівської області Тарас Сиротинський.
Уже цього місяця дорожники поблизу Львова обіцяють розпочати ремонт на трасах до Тернополя та Івано-Франківська. Але коли закінчать - невідомо, бо на всі 8 тисяч кілометрів шляхів області необхідно понад мільярд гривень.