У Тернополі готові платити за відповідальність та милозвучний голос

КНП «Центр первинної-медико санітарної допомоги» шукає у свою команду комунікабельних, відповідальних, ініціативних операторів call-центру, які готові працювати з клієнтами медичного закладу.

До обов'язків оператора call-центру входить робота з персоналом, клієнтами, аналітичними даними.

Вимоги до кандидатів наступні:

  • середня професійно-технічна або вища освіта;
  • обов’язкове знання української мови;
  • вміння працювати на персональному комп’ютері, швидкий набір тексту;
  • грамотність, знання етикету спілкування;
  • хороша дикція та приємний тембр голосу;
  • комунікабельність та високі комунікативні навички;
  • сервісність та клієнтоорієнтованість.

Усі бажаючі приєднатися до колективу КНП «Центру первинної медичної допомоги» можуть надсилати резюме до 10 травня включно на електронну пошту tcpmsd9@ukr.net.