"Гроші під загрозою": що робити, якщо електроенергію відключили прямо під час поповнення картки через термінал

В Україні під час відключення електроенергії також вимикається частина терміналів та банкоматів. У результаті операції з поповнення картки можуть обірватись, а гроші – не зарахуватись.

Як інформує "OBOZREVATEL", про такий випадок написала клієнтка ПриватБанку в профільному форумі Мінфін.

"Під час проведення третьої операції (поповнення кредитної картки Монобанку) вимкнули світло.

Мені треба було поповнити картку на 14 тис. грн, і це повинно відображатися в операції, тим більш я вказувала дані отримувача, тобто мої.

Коли світло вимкнули і термінал виключився, було внесено 10 тис. грн. Кошти внесла купюрами по 500 грн", – йдеться в повідомленні.

Як поясняють у ПриватБанку, клієнт має звернутись на гарячу лінію банку 3700 та зробити заявку на повернення грошей.

Опісля гроші в терміналі перерахують: якщо не вся готівка зарахована, її перекажуть на рахунок.

"Перепрошуємо за незручності,пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. На цей момент заявка на повернення коштів у роботі.

Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам визначити суму внесених коштів.

За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо", – відповіли на звернення клієнтки в ПриватБанку.