"Укрзалізниця" змінила систему придбання квитків через Інтернет: про що потрібно знати українцям?

Укрзалізниця запустила нові функції під час продажу квитків онлайн через додаток компанії. Пасажири тепер зможуть купувати проїзні документи з пересадкою, зокрема під час поїздки у межах одного поїзда.

Як інформує "biz.today.ua", прес-службі національного перевізника повідомили, що для доступу до нових функцій потрібно оновити додаток Укрзалізниці. Послуга протягом тижня стане доступною всім користувачам.

Директор департаменту з питань інформаційних технологій компанії Ернест Клименко зазначив, що в деяких випадках маршрут з пересадкою буде швидшим за прямий. Тому пасажирам порадили обирати різні варіанти та подорожувати залізницею.

Як діє пересадка на поїзд

Мінімальний час на пересадку між різними поїздами становить 20 хвилин, щоб пасажири змогли зорієнтуватись на станції. Максимальний час у дорозі – 36 годин. Якщо пересадки вимагатимуть більшого часу, їх не пропонуватимуть пасажирам.

Укрзалізниця підбиратиме найзручніші рейси для пересадок з мінімальною відстанню за маршрутом.

Навіщо потрібна пересадка всередині поїзда

Функція буде зручна для тих пасажирів, які не можуть взяти квитки на повний маршрут. Укрзалізниця у свою чергу зможе раціональніше використовувати можливості перевезення.

"Укрзалізниця випустила чергове оновлення застосунку для придбання квитків!

«Додали можливість купувати квитки в застосунку, обираючи найоптимальніші та найзручніші варіанти пересадок. Деколи маршрут із пересадкою є навіть швидшим за прямий. Тож обирайте різні варіанти та подорожуйте залізницею», — зазначив

директор департаменту з питань інформаційних технологій АТ «Укрзалізниця» Ернест Клименко.

Тож як це працює:

мінімальний час на пересадку між різними поїздами — 20 хвилин (щоб пасажири мали час зорієнтуватись на станції);

максимальний час у дорозі — 36 годин (пересадки, які вимагатимуть більшого часу в дорозі, не пропонуватимуться пасажирам);

підбираємо максимально зручні рейси для пересадок, з мінімальною відстанню по маршруту.

Крім цього, тільки в застосунку доступна додаткова логіка пересадки: пасажир може пересісти всередині одного й того самого поїзда. Якщо в поїзді немає одного вільного місця протягом всього маршруту — система запропонує пасажиру під час поїздки просто пересісти на інше місце, яке звільнить пасажир, що виходить раніше. В такому випадку пасажиру прийде два квитки на один і той самий поїзд.

Оновлення ставатиме доступним всім користувачам поступово впродовж тижня.

Завантажуйте за посиланням http://app.uz.gov.ua/start, користуйтесь та обовʼязково діліться з нами своїми думками щодо цього сервісу — це допоможе нам краще оптимізувати маршрути та пересадки для зручності пасажирів",- йдеться у повідомленні Укрзалізниці.

Якщо в поїзді немає вільного місця протягом усього маршруту, система запропонує користувачеві пересісти в ході поїздки на інше місце, яке звільниться іншим пасажиром раніше. Тоді замовнику прийде два квитки на той самий поїзд.

"Завантажуйте за посиланням, користуйтеся та обов'язково ділитесь з нами своїми думками щодо цього сервісу – це допоможе нам краще оптимізувати маршрути та пересадки для зручності пасажирів", - зазначили в УЗ.