"Глядачі мають зважати на свою комплекцію та тілобудову": у тернопільському драмтеатрі стався прикрий інцидент (ФОТО)

Тернополянка Леся Голик у своєму Інстаграм опублікувала сторіч, що "У тернопільському драматичному театрі імені Тараса Шевченка незручні місця продають за немалі гроші". 

За її словами, на офіційній сторінці театру перепостили її допис і написали, що глядачі мають зважати на свою комплекцію та тілобудову і підбирати відповідні місця.

Суспільне з’ясовувало подробиці інциденту.

"Місця, на які ми придбали квитки, вони були абсолютно некомфортні для сидіння двох дорослих людей. Наші квитки коштували близько 600 гривень, 637 гривень разом із комісією сайту. Це була 4 ложа, 1-й ярус, 4-5 місце. Два крісла були з’єднані між собою і стояли дуже близько, там ще є сходинки і задні ніжки стільців впиралися в ці сходинки, так що відсунути їх не було куди, — ні вперед, ні назад", — розповіла Леся Голик.

Реалізаторка квитків Еліна Болтова показала місця у центральній ложі драмтеатру, на які придбала квитки Леся Голик.

"Що стосується місць — перший ярус, центральна ложа, перший ряд, це місця, про які ми завжди попереджаємо наших глядачів. І адміністратори, і працівники каси, обов’язково: "Враховуйте свій зріст". Тобто коли я висока, в мене зріст 1 м 75 см, а додати каблук, — я сідаю на це місце і мої коліна впираються в балкон. Але конструкцію того балкона ніхто не змінить, будівля стара. Тому при виборі місць обов’язково потрібно враховувати свій зріст, щоб було комфортно. Кому некомфортно, то можна вибрати партер, можна вибрати бельєтаж", — сказала Еліна Болтова.

Цей інцидент прокоментувала правозахниця з Тернополя Тетяна Семусь. Далі її пряма мова:

"У першу чергу хочу зауважити, що неприпустимо взагалі вести мову про якісь тілесні параметри в контексті місць загального користування. Тим більше, якщо вони платні. У даному випадку, якщо перевести це на юридичну лексику, є пряме порушення прав споживачів. Оскільки людина, купуючи квиток на захід, є споживачем у даному випадку цієї послуги. І вона точно не повинна обирати квитки, тим більше, про що, я так розумію, не попереджалося, виходячи з параметрів своєї тілобудови. Зі скріну ми бачимо дійсно недостатньо місця. У такому випадку оцінку, я думаю, продажу місць, які не відповідають, як мінімум, стандартам для того, щоб там сиділа доросла людина, повинно надати управління захисту прав споживачів для того, щоб зрозуміти, яким чином мав би діяти продавець послуги в даному випадку".