17-річна школярка з Тернополя Анастасія Романів, слухачка Малої академії наук, отримала чергову перемогу у міжнародному конкурсі.
Як інформують "Тернополяни", про це розповіли в академії.
"Вітаємо з черговою Міжнародною перемогою Романів Анастасію, слухачку Тернопільського обласного комунального територіального відділення МАН України, ученицю 11 класу Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ст. № 10. Анастасія приклад того, як поєднання розуму, цілеспрямованості, упевненості, наполегливості та працелюбності веде до успіху. Лише за два роки навчання в МАН у її скарбничці є безліч перемог як у Всеукраїнських, так і у Міжнародних конкурсах", - йдеться у дописі академії.
Серед здобутків школярки:
Всеукраїнський конкурс молодіжних науково-технічних проектів «Inventor UA» – перше місце (2023 р.);
Всеукраїнський конкурс Еко-Техно Україна – четверте місце (2023 р.);
ІІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України – учасниця (2023 р.);
Національний етап міжнародного конкурсу з нейронаук «International Brain Bee» – учасниця (2023р.);
Всеукраїнська олімпіада «GENIUS Olympiad» – срібна медаль (2023р.), гран-прі (2024 р.);
Всеукраїнський конкурс стартапів «MaterialTech StartUp» – диплом ІІІ ступеня (2024 р.);
Міжнародна науково-практична конференція «Україна очима молодих» (2023 р,);
Міжнародна олімпіада «GENIUS Olympiad» (США) – учасниця (2023р.), почесна нагорода (2024 р.);
Фестиваль інженерії, науки та технологій «I-FEST» в місті Махдія (Туніська Республіка) – почесна нагорода (2024р.);
Варшавська міжнародна виставка винаходів «International Warsaw Invention Show, IWIS» (Республіка Польща) – срібна медаль (2024 рік).
"Слухачка працювала над такими науковими проектами, як: «Використання біочару і місканту гігантського (Miscanthus giganteus) для ремедіаціїгрунту, забрудненого нафтопродуктами», «Спосіб заміни пластикових кришечок для одноразового посуду на картонні». Проте на цьому вона не зупиняється і продовжує працювати, пропонуючи нові ідеї для покращення життя людей, які вимушені користуватися протезами, створюючи новий тип протезів – Separata prosthesis. Оскільки існує безліч роботизованих біонічних протезів, але не має жодного надійного способу ними керувати. Хвилюють юну дослідницю також питання пов’язані з аутизмом у дітей", - наголошують у малій академії наук.