Українські продукти зросли майже на 10% після запуску "Нацкешбеку"

За перші 2 місяці роботи програми "Національний кешбек" продажі продуктів українського виробництва зросли на 9,5%

Про це повідомляє Міністерство економіки з посиланням на дослідження Асоціації ритейлерів України та аналітичної компанії Num8erz.

Продажі українських продовольчих товарів після запуску Нацкешбеку зросли на 9,5% (в одиницях), а гривневий виторг - на 4% у порівнянні з двома місяцями до дії програми й аналогічним періодом 2023 року.

Згідно з дослідженням, найбільший приріст покупок українських товарів спостерігається в категоріях продуктів із коротким терміном придатності (молочні продукти, хліб та м’ясо) — на 10,6%. 

"Продажі місцевих товарів збільшуються за рахунок середнього і дешевого сегмента імпортних товарів. До прикладу, перетікання попиту з імпортних товарів до українських у категоріях "молочні продукти" та "кондитерські вироби" склало 12%", - йдеться в матеріалі.

Також дослідження показало, що Нацкешбек мав більший вплив на категорії споживачів "чутливих до цін" або "скоріше чутливих" - вони збільшили витрати на вітчизняні товари на 9,4%.