АТ"ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО" підвищить оперативність ліквідації порушень в мережі, шляхом оптимізації роботи Кол-центру в частині формування нових каналів зв’язку із споживачами.
З 7 квітня 2025 року усі звернення з питань якості та надійності електропостачання, зокрема відсутності електроенергії, падіння електроопор, провисання чи обриву проводів ліній електропередачі, а також інших аварійних ситуацій будуть прийматися виключно операторами Кол-центру АТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» за номером телефону: 0-800-50-90-40 (безкоштовно з усіх номерів телефонів в межах території України).
Прийом звернень безпосередньо черговими диспетчерами ОДС та ОДГ районів електричних мереж здійснюватися не буде, оскільки їх основним завданням є забезпечення стабільної роботи електричних мереж та оперативне усунення аварійних ситуацій.