"Несподівано назвали свіжий тариф на електрику, багато людей не чекало на подібне": ціна за 1 кВт*год після 1 березня

Українцям повідомили, скільки треба буде платити за електрику вже у березні.Частина громадян хвилювалася через імовірність подорожчання. Дехто навпаки розраховував на підняття котрогось із тарифів через власні інтереси.

Як інформує "Obozrevatel", в Україні не будуть змінювати тариф на світ до закінчення поточного опалювального періоду. Таким чином, щонайменше до 30 квітня електроенергію продовжать подавати за тарифом 4,32 грн за 1 кВт*год.

Про це раніше повідомляв міністр енергетики Герман Галущенко. У відповіді на запит нардепа Олексія Кучеренка він зазначив:

Ціна на електричну енергію для побутових споживачів, "згідно з Постановою № 632, затверджена до 30.04.2025". Таким чином, доти тариф на електроенергію для побутових споживачів не переглядатиметься.

Зі свого боку, прем'єр-міністр Денис Шмигаль повідомив, що "зафіксовано" тариф не лише на світло. За його словами, рішення стосується також тепла.

"На цей опалювальний сезон тарифи на тепло й світло, як ми й обіцяли, залишаються без жодних змін. У бюджеті на 2025-й рік на програму субсидій та пільг передбачено 42,3 млрд грн, що забезпечить підтримку всіх українців, які цього потребують", – сказав він.

Українцям слід зберігати квитанції за оплату світла кілька років

Юристи радять зберігати квитанції про оплату комунальних послуг – за світло, газ, воду тощо – мінімум 5 років. Річ у тім, що ці документи допоможуть вирішити можливі суперечки з постачальниками.

"Для вирішення конфліктів на вашу користь, краще зберігати квитанції про оплату комуналки, які стануть доказами в суді. У нормативних актах не зазначені конкретні терміни, протягом яких потрібно зберігати квитанції про оплату комунальних послуг. Проте досвідчені юристи радять зберігати їх протягом п'яти років", – йдеться в матеріалі "На пенсії".

Крім цього, зазначається, квитанції можуть стати в нагоді і в інших випадках. Наприклад, якщо:

Відбудеться збій у системі зберігання даних.

Дані про оплату втрачені та відновлені некоректно чи не повністю.

Відбудеться плутанина у платежах через зміну тарифів.

Виникне проблема через помилку співробітників компаній – постачальників комунальних послуг.