Про причину таких закупівель це гендиректор «Укрпошти» Ігор Смілянський розповів у інтерв’ю YouTube-каналу HackYourMom.
«Укрпошта» закуповувала курячі ноги, яку слугували захистом листонош від собак. Працівник діставав цей продукт і кидав собаці, аби той відволікся.
Смілянський поділився, що коли він прийшов на свою посаду, то з 11 000 відділень «Укрпошти» 9 000 не мали комп’ютерів. А у відділеннях, де комп’ютери таки були, середній вік машин становив 10 років. Окрім того, середній вік авто «Укрпошти» був 18 років.
«Більше того, я тобі скажу, „Укрпошта“ закупляла курячі ноги. Курячі ноги — це заходи безпеки. Коли листоноша йде, на неї біжить собака, вона має достати курячу ногу і кинути, щоб собака відволіклась. І все», — розповів Смілянський.
Він запевнив, що зараз працівники компанії мають сучасніші засоби захисту.
«Курячі ноги вже не купуємо. У нас є більш сучасні засоби захисту. Балончик — тепер він є», — сказав гендиректор «Укрпошти».