Вас влаштовує стан під'їзду, у якому ви мешкаєте? Якщо ні, тоді пригадайте, кому ви сплачуєте гроші за ремонт та прибирання у під’їздах. Спробуйте з'ясувати чи відповідає якість робіт вашим витратам. А ще приєднайтесь до акції «Чистий під’їзд – чисте місто».
З 16 вересня у Тернополі триває двомісячник саме з такою назвою. Серед іншого, під час перевірки роботи ЖЕКів у міській раді Тернополя аналізують скарги тернополян. Найчастіше городян не влаштовує стан будинків, дахів та прибудинкових територій. За підсумками двомісячника із частиною ЖЕКів Тернопіль може попрощатись. На їх місце обслуговувати житловий фонд прийде або новостворене об'єднання співвласників будинків, або інший, кращий ЖЕК, передає tv4.
Перевірка якості роботи тернопільських ЖЕКів триває. Від початку двомісячника «Чистий під’їзд – чисте місто» - 16 вересня, оглянули 10 з 13 організацій, які обслуговують житловий фонд міста.
Микола Лесів, начальник управління ЖКГ Тернопільської міської ради: "Було проведено попередній аналіз діяльності підприємств в частині дебюторської та кредиторської заборгованості, наявності вланої техніки, кількості звернень громадян на підприємство через профільне управління та через службу 1580, проведення ремонту сходових кліток в 2012-13 роках, штатної та фактичної наявності працівників у розрізі адмінперсоналу, РЕМ бригад та двірників, середньомісячної зарплати керівників, адмінперсоналу, освоєння коштів по ремонту покрівель, асфальтобетонного покриття, ігрових майданчиків, освітлення".
Під час перевірок найбільше уваги приділяли підготовці ЖЕКів до осінньо-зимового періоду, наявності снігоочисної техніки. Попереднє завдання - придбання двох одиниць спецтехніки - майже усі підприємства виконали, каже Микола Лесів. Проте, є ще ряд недопрацювань.
Микола Лесів, начальник управління ЖКГ Тернопільської міської ради: "В зв'язку з тим, що житловий фонд нашого міста на сьогодні знаходиться не в зношеному, але процентів на 40-50 є зношених житлових будинків, більшість звернень мешканців звертали увагу на дахи, на прибирання під'їздів, прибирання сходових маршів".
Все ж найбільше скарг тернополян стосуються неналежного стану будинків, дахів та прибудинкових територій. Усі скарги та хід перевірки - під особистим контролем міського голови.
Сергій Надал, міський голова Тернополя: "Як ми бачимо, найбільший пріоритет і найбільша проблема - це є стан будинків, будинки і дахи, на це треба звернути увагу. Крім того в мене є вибраний перелік звернень, на які були скарги громадян, ЖЕКами відзвітовано, про фактичне виконання, після обдзвону моїми помічниками, фактичного виконання НЕ БУЛО!!!"
У міській раді наголошують, активнішими слід бути і мешканцям. Під час двомісячника "Чистий під'їзд - чисте місто" їх скарги та пропозиції ще прийматимуть за телефоном 23-63-97 упродовж робочого часу та 15-80 цілодобово.