Від початку року у Тернополі не видано жодного нового дозволу на розміщення об’єкта зовнішньої реклами. Про це повідомив начальник управління стратегічного розвитку міста Юрій Дейнека. Протягом року відбувається лише переоформлення старих договорів та демонтаж об’єктів, які не відповідають новій рекламній концепції міста або технічним вимогам. За словами міського голови Тернополя Сергія Надала, відтепер у питані розміщення зовнішньої реклами місто віддаватиме пріоритет місцевим фірмам, але і до них вимоги посиляться. Так, центральна частина міста буде вивільнена від «бордів». Їх замінять сучасні плазматрони, пише ТГН. Що стосується другої та третьої зони ( спальні райони та окраїни міста), то тут «борди» також зазнають змін. Міський голова пропонує мінімізувати кількість рекламних носіїв у місті, тому що вони псують панораму. Крім того, наближають вибори і біг-борди можуть стати засобом спекуляції. Попри масштабний демонтаж об’єктів зовнішньої реклами і значне скорочення клієнтів план по надходженнях місто виконує, каже Юрій Дейнека. Єдине – залишається проблема з боржниками, найбільшим з яких є «Ровекс».