Топ експертів нашого міста - Olga Fest
Сортувати по:
Відгук про "Клініка мікрохірургії ока Медікус, лікувально-діагностичний центр Тернопіль"
понеділок, 26 вересня 2022 р.
Записуючись на прийом не думала,що розчаруюся, оскільки клініка завдяки рекламі є досить популярною. Почну з початку. Записуючись розуміла,що це приватна клініка, але все ж уточнила у адміністратора, чи є у них знижки для учасників бойових дій, оскільки вартість обстеження 810 грн, а для мене, будучи в дикреті, це не мала сумма, на що отримала позитивну відповідь. Це було досить приємно,що дана клініка таким чином поважає військовослужбовців та їх роботу. Але в день прийому на реєстратурі одразу ж було перше розчарування, оскільки адміністратор уточнила, якщо статус УБД я отримала не за останній час (тобто не в період з 24.02.2022) то, на жаль, жодних знижок мені не буде. А тепер одразу питання: а що, учасники БД до 24 лютого якісь не такі? Що це за такий цікавий поділ і відношення... Ви або взагалі не говоріть про будь-які знижки по посвідченню УБД, або ж тоді не поділяйте на до і після, бо на це не маєте жодного права. Чи може у вас чисто прибутковий інтерес у цьому, так як наразі всі,хто вперше взяв зброю до рук після 24 лютого не має на руках посвідчень про участь у БД, але для реклами таке озвучуєте. До вашого відома на сьогодні багато приватних клінік взагалі учасників БД приймають безкоштовно або беруть оплату лише за конкретні види обстежень, таким чином зоч якось проявляючи повагу до військових або їх сімей. Потім я близько 20 хв очікувала на прийом лікаря, хоча розраховувала на стандартну практику приватних лікарень: платих гроші- вчасне якісне обслуговування. Після до мене вийшла медсестричка лікаря, яка таки почала зі мною працювати і записувати анамнез. Під час обстеження мені потрібно було очікувати на обстеження поля зору, яке трохи тривале в часі, та перед цим я ще очікувала 10 хв під кабінетом,бо там нікого не було, а далі зайшла медик з новим працівником (як потім вияснилося), і ще 10 хв пояснювала новій людині який принцип роботи з тим апаратом. Ок, не питання, вам +,що взяли на роботу людину, але ж навчання нового персоналу має бути не за рахунок часу пацієнта. А коли мене таки закликали до кабінету, то навіть не запитали, чи я не проти, аби під час мого обстеження була присутня стороння особа, яка буде повністю ознайомлена з результатами мого обстеження. Далі я нарешті попала до лікаря, пройшло більше години з моменту початку часу мого запису. До лікаря і її медсестри жодних претензій, все спокійно та просто було пояснено. Та навіть під час прийому у лікаря,десь через хв 10 прийшло ще 2 медиків і почали голосно виясняти біля столу якісь свої питання, що лікар змушена була замовкнути, припинивши моє консультування, і всім своїм поглядом показати їм,що вони не повинні були в той момент знаходитися в кабінеті і виясняти щось. Крім цього всього мед персонал рецепції були зовсім не привітні, буркали, якісь незадоволені чимось. Якщо я прихожу в приватну клініку ,то маю надію на комфортне обслуговування, а не відчуття держ установи з чергами,довгими очікуваннями і бурканням. Не потрібно сюсюкання, але банально нормально спілкуватися "добрий день, до побачення" нормальним тоном і без поглядів з-під лоба, я не до них додому прийшла зі своїми проблемами. Я змушена була залишити дитину на тривалий час аби пройти обстеження, а в результаті близько години просто просиділа в коридорах лікарні, і лише 40 хв загального часу дійсно було приділено на обстеження і консультування. В коридорі стала свідком невдоволення одної мами, яка прийшла на консультацію з дитиною і теж,як виявилося, довго чекала прийому лікаря, та к ще й нагадувала медсестрам, аби карту лікарю занесли.
Підсумовуючи скажу наступне. Загальне враження- не дуже. Як для приватної клініки з таким багаторічним існуванням рівень організації роботи з пацієнтом значно бажає кращого. Можливо, окоемі лікарі в окремих випадках дійсно допомагають, тут не беруся навіть щось казати. Та мій досвід показав,що більше сюди не буду звертатися і рекомендувати клініку теж не буду. А судячи з відповідей на інші негативні коментарі, то я не одна така. Можливо з часом керівництво клініки таки почне брати до уваги скарги і робити правильні висновки, а не лише нападати у відповідь.
0
0