Топ експертів нашого міста - [email protected]
Сортувати по:

Відгук про "Медичний центр Оксфорд Медікал Тернопіль - КТ, УЗД, аналізи, широкий профіль лікарів "
понеділок, 2 липня 2018 р.
Доброго дня. Не одноразово користуюсь послугами даної клініки(Оксфорд Медікал), задоволена майже усім, окрім дівчат на рецепції. Раніше були привітні, милі дівчата, які допомагали у вирішені тих чи інших питань. Нещодавно відвідала клініку, лікар проконсультував все чудово, під час оплати уточнювала з дівчатами на рецепції потрібну мені інформацію, і тут одна із адмінів(біленька дівчина, іменні я не запам’ятала) у дуже хамовитому зверненні почала, пояснювати що і як, мені робити. Здивувало таке ставлення, адже це вже не перший випадок з даною особою персоналу, така ж історія була з моїм чоловіком. Після такого, ти виходиш із клініки з негативом і бажання повертатись зникає. Хочу звернутись до адміністрації клініки, рецепція це обличчя клініки, лікарі у вас хороші, а от обслуговуючий персонал потрібно вчити правилам спілкування. Адже так ви можете втратити багато клієнтів. Прохання звернути на це увагу.
0
0

Відгук про "Медичний центр Оксфорд Медікал Тернопіль - КТ, УЗД, аналізи, широкий профіль лікарів "
понеділок, 2 липня 2018 р.
Доброго дня. Не одноразово користуюсь послугами даної клініки(Оксфорд Медікал), задоволена майже усім, окрім дівчат на рецепції. Раніше були привітні, милі дівчата, які допомагали у вирішені тих чи інших питань. Нещодавно відвідала клініку, лікар проконсультував все чудово, під час оплати уточнювала з дівчатами на рецепції потрібну мені інформацію, і тут одна із адмінів(біленька дівчина, іменні я не запам’ятала) у дуже хамовитому зверненні почала, пояснювати що і як, мені робити. Здивувало таке ставлення, адже це вже не перший випадок з даною особою персоналу, така ж історія була з моїм чоловіком. Після такого, ти виходиш із клініки з негативом і бажання повертатись зникає. Хочу звернутись до адміністрації клініки, рецепція це обличчя клініки, лікарі у вас хороші, а от обслуговуючий персонал потрібно вчити правилам спілкування. Адже так ви можете втратити багато клієнтів. Прохання звернути на це увагу.
0
0