Помічник

Як львів'янам подати електронну петицію
5 materials
1
Крок 1. Авторизація

Львів'яни мають можливість подавати електронні петиції до Львівської міськради, піднімати важливі теми і змінювати місто на краще.

Втім, не усі знають як. Тому сьогодні 032 підготував інструкцію про те, як львів'янам подати електронну петицію до міськради і як це працює. 

Перше, що потрібно зробити, аби подати електронну петицію - це авторизуватись на сайті " https://e-dem.in.ua  " .

2
Крок 2. Створіть петицію

Після того, як ви авторизувались на сайті можете сміло приступати до написання петиції.

Почніть із того, що вкажіть заголовок електронної петиції. Потім викладіть суть проблеми та її обгрунтування. Після цього зазначте своє прізвище, ім’я, по батькові та адресу електронної пошти.

За бажанням можете залишити також і номер телефону.

Якщо є необхідність, то додайте фото чи відео-матеріали.

Петиція повинна стосуватися питань місцевого значення, віднесених до компетенції територіальної громади та органів місцевого самоврядування м. Львова. 

3
Що далі?

Впродовж двох наступних днів з моменту подачі електронної петиції, її перевіряє адміністратор сайту на відповідність усім вимогам.

У разі сумніву модератора щодо відповідності електронної петиції, її оприлюднення не здійснюється і вона розглядається на найближчому засіданні постійної комісії законності, депутатської діяльності та свободи слова.

Комісія може підтвердити висновок модератора або відхилити його, допустивши електронну петицію до збору голосів.

4
Збір голосів

Після того, як ви зареєстрували петицію і вона була опублікована, вам необхідно, аби її підтримало не менше 500 громадян.

Збір голосів про підтримку петиції триває 60 днів з моменту опублікування її на сайті https://e-dem.in.ua/

Для того, щоб підтримати петицію львів'янин має авторизуватись на цьому сайті. 

Аби петиції набрала понад 500 голосів, не забудьте повідомити про неї своїм друзям та іншим львів'янам у соцмережах. Це допоможе швидше набрати необхідну кількість голосів. 

5
Розгляд електронної петиції

Після того, як петиція набрала необхідну кількість голосів Управління “Секретаріат ради“ має невідкладно, не пізніше ніж через три робочі дні після набрання необхідної кількості голосів на підтримку електронної петиції підготувати проект ухвали.

Потім він скеровує її на розгляд профільної депутатської комісії за участю виконавчих органів та автора електронної петиції і готує подання на внесення проекту ухвали у порядок денний пленарного засідання.

Потім цей проект виноситься на розгляд міської ради з можливістю виступу її автора на найближчому або наступному за ним пленарному засіданні міської ради.

У разі підтримки проекту ухвали стосовно електронної петиції, Львівський міський голова визначає виконавчі органи або їх посадових осіб, які зобов’язані підготувати дорожню карту щодо вирішення порушених електронною петицією питань. 

За необхідності міський голова доручає підготувати проект рішення міської ради, та представити їх на наступному пленарному засіданні міської ради.

А далі проблема, яка порушена у петиції, вирішується. 

Коментарі

Хочете додати 0352.ua на головний екран і бути в курсі новин?