
16:30, 12 вересня 2016 р.
Компетентність начальника міського управління транспорту вкотре поставили під сумнів
Компетентність начальника міського управління транспорту Ігора Мединського ставить під сумнів журналіст Антон Марчевський, який відстежує усі зміни в транспортній мережі міста і нерідко пропонує цікаві ідеї.
Власне, за час перебування на посаді Мединського невдоволення перевізниками у тернополян тільки наростає через хамство водіїв, недотримання графіків, відсутності окремих маршрутів на онлайн-карті Детранспорт.
Водночас Марчевський написав на своїй сторінці в Фейсбуці про ще одну проблему – запровадження завідомо збиткового тролейбусного маршруту.
«Сьогодні ціле коло з камерою проїздив у тролейбусі борт 101, маршрут №3. Цікавило, скільки пасажирів їздить з Дружби та з Аляски на ринок і назад. А також - скільки пасажирів, зокрема, платних, готові їздити з Дружби до "Подолян" і назад ЧЕРЕЗ ринок.
Результати моніторингу невтішні. Через ринок з абсолютною перевагою їздять пенсіонери. Платний пасажир не хоче кругами їздити, тим більше з одного кінця міста в інший.
Це добре, що управління транспорту піклується про пільговиків, але ж не потрібно забувати і про тих пасажирів, заради яких у салоні працює кондуктор.
Висновок. Потрібно створювати такі маршрути через ринок, якими б користувалися всі категорії пасажирів. Таким маршрутом може стати вже давно забутий маршрут №8а "Карпенка - ринок - Газопровід". Таким чином, тролейбусами цього маршруту їздитимуть не тільки пільговики, а й студенти (з Дружби до навчальних корпусів на Микулинецькій), працівники "Ватри" та інших підприємств.
Запровадивши тролейбусний маршрут №8а (можна дати інший номер), більше не доведеться маршрути №3 та №5 в денний час (з 09:00 до 17:00) пускати через ринок. Завдяки постійності та регулярності цих маршрутів пасажири до них звикнуть і частіше користуватимуться.
Конфігурація тролейбуса №8а така, що в будь-якому разі тролейбуси прямуватимуть через ринок.
Східний із ринком сполучає маршрут №4. Просто потрібно, коли з'являться нові тролейбуси, додати випуски на маршрут. І сам маршрут зробити щоденним, а не лише в будні.
То будемо далі щоденні екскурсії для пенсіонерів робити, чи, може, таки прямі маршрути запроваджувати?
P.S. Електроенергія для підприємств електротранспорту зараз скільки вартує, Ігоре Григоровичу?», – риторично поцікавився в начальника управління транспорту Антон Марчевський.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
15:42, 25 квітня
12:55, 16 квітня
15:42, 25 квітня
19:33, 22 квітня
10:37, Вчора
live comments feed...