15:03, 5 травня 2017 р.
Псевдобанкіри продовжують наживатися на довірливих тернополянах
Майже півтори тисячі гривень зникли з рахунку жителя Бережан, а мешканець Настасова Тернопільського району втратив понад шість тисяч гривень.
Зі слів потерпілих, до них телефонували невідомі особи і називали себе представниками банків. Жителю Бережан, який є клієнтом Ощадбанку, запропонували відкрити особистий рахунок онлайн. Чоловік назвав усі дані картки, як його просив незнайомець і в результаті втратив майже півтори тисячі гривень.
Баворівчанин розблоковував картку Приватбанку, бо повірив смс-повідомленню про те, що вона деактивована. Необачні дії призвели до втрати понад тисячі гривень з основного рахунку, ще й з кредитки пройдисвіти поцупили майже п’ять тисяч гривень.
Банківська картка – це не лише можливість мобільно та швидко витратити гроші на власні потреби, а й ризик втратити все, що є на рахунку, якщо розголошувати конфіденційні дані усім, хто вас про це питає.
Співробітники фінансових установ переконують, що ніколи не дізнаються у клієнтів конфіденційну інформацію у телефонному режимі або через смс.
Повідомлення про те, що рахунки або платіжні картки будуть заблоковані, а також дзвінки від служби безпеки банку є фейковими. Співробітники банку просять громадян ігнорувати цю інформацію, не телефонувати на зазначені в повідомленнях номери і не поширювати непідтверджені чутки.
Щоб убезпечити себе від шахрайств, слід завжди пам'ятати про те, що головна умова фінансової безпеки — нерозголошення конфіденційних даних, таких, як ПІН-код картки, пароль доступу до рахунку або послуг банку, CVV-код картки, термін її дії, номер паспорта, ІПН і тому подібне.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
live comments feed...