17:08, 12 листопада 2017 р.
"Мене що обходить, я гроші не повертаю", - тернополянин обурений хамством кондуктора в тролейбусі
Про це повідомив користувач Michael Dudar на своїй сторінці у мережі Facebook.
Сів у тролейбус, проїхав 3 зупинки із 7.
— «Тролейбус далі не їде, причина невідома» - заявив кондуктор (далі К).
— «Поверніть будь ласка гроші» - я.
— «Я як вас поверну, я вже білетик вибила»
— «Я не доїхав до місця призначення»
— «Мене шо обходить, я гроші не повертаю»
Я подзвонив по номеру 0 (352) 43 61 31, зазначеному біля водія. Диспетчер таке саме: «Як К вам віддасть гроші якшо вона вже кудась там собі його забила. І взагалі не нервуйте мені, в нас обрив на лінії я немаю часу!!»
З думкою «Пішли ви в баню» я вийшов.
Така ж ситуація з енною кількістю пасажирів що їхали зі мною. К була незворушна.
За 5хв підїхав новий тролейбус.
Всі ті самі люди зайшли. Тролейбус постояв 5 хв, за цей час новий кондуктор встиг зі всіх зібрати гроші. Ситуація за 5хв повотрилась. Ніхто так і не поїхав і звичайно ж новий кондуктор не повернув ніяких грошей.
Діло не в 6 грн. Як на це реагувати?
Як нагнути Тернопільелектротранс?
Чи забити болт і ходити пішки?
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
16:30, Вчора
12:10, 27 грудня 2024 р.
09:36, 27 грудня 2024 р.
17:50, 26 грудня 2024 р.
live comments feed...