• Головна
  • Залізничну вантажну станцію на Тернопільщині, яка приносить надприбуток, збираються закрити (ФОТО)
12:45, 27 серпня 2018 р.

Залізничну вантажну станцію на Тернопільщині, яка приносить надприбуток, збираються закрити (ФОТО)

Нещодавно регіональна філія "Львівська залізниця" сповістила голову ОДА про намір закрити три вантажні станції у Тернопільській області через їхню збитковість.

А саме станції у Чорткові, Денисові та Зборові. Проте, якщо станція у Чорткові дійсно збиткова, то рентабельність перевезень у Зборові за останні півроку склала 270%. Вантажна станція за 6 місяців 2018 року отримала понад 2,5 млн гривень доходу, а витрати на утримання станції склали тільки 906 тис. гривень.

Після побудови нового елеватора на понад 20 тисяч тонн, мова іде про Денисів, з’явилася перспектива вивести на окупність і місцеву вантажну станцію.

Під час наради у Тернопільській облдержадміністрації виконавчий директор регіональної філії "Львівська залізниця" Володимир Крот заявив, що закриття не станеться у випадку, якщо налагодиться "...забезпечення ремонту наших на сьогоднішній день несправних локомотивів представниками бізнесу для подальшої їхньої експлуатації. Офіційно укладений договір стане гарантією того, що локомотив працюватиме лише на певну групу клієнтів того чи іншого напрямку".

Проте, як повідомляє "Терен", насправді залізничники вирішили не морочитися і просто закрити станції, які локомотивами могли б обслуговуватися. Відповідного листа отримав Млинівецький сільський голова.

Більше того, обласна державна адміністрація поширила інформацію про можливе перекриття дороги державного значення представниками компанії "Агропродсервіс". Таку інформацію вони взяли на основі звернення керівництва компанії на урядову гарячу лінію. Причина невдоволення представників бізнесу – невирішення ситуації з боку "Укрзалізниці", попри озвучені обіцянки. До цього тепер додалося ще бажання залізничників закрити вантажні станції.

Виникають питання до виконавчого директора регіональної філії "Львівська залізниця" Володимира Крота, який під час наради запевнив, що бізнес не має проблем з перевезеннями, а якщо такі виникнуть, то їх готові вирішувати. Та з моменту проведення наради і звернення бізнесменів на гарячу урядову лінію з проханням дослухатися до їхніх бізнесових проблем зі сторони "Укрзалізниці" ситуація тільки погіршилася, і три станції у Тернопільській області таки планують закрити.

Пояснення подібній поведінці виникає лише одне. Державний монополіст не цікавиться можливістю одержувати прибуток менший, ніж захмарний.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Залізниця #вантажна #станція #рентабельність
Останні новини
Оголошення
live comments feed...