• Головна
  • У клієнтів Київстару сьогодні проблеми через збій в системі оператора
17:32, 1 лютого 2022 р.

У клієнтів Київстару сьогодні проблеми через збій в системі оператора

У клієнтів Київстару сьогодні проблеми через збій в системі оператора

Сьогодні чимало тернополян, які є клієнтами Київстару, зіткнулися з проблемами. У людей не знімало абонплату з рахунку, навіть якщо були кошти, натомість починало брати більші суми як за платні послуги, коли пакет неактивований через брак коштів.

Дехто встиг переключитися на Тиждень довіри, декому такої змоги не дало. Про це люди пишуть у Фейсбуці.

"Черговий сюрприз від Kyivstar. На рахунку є кошти, але їх не списало. Довелося підключити тиждень довіри. В когось є подібні глюки чи це поодинокий випадок? В операторів компанії не вдається нічого довідатися, бо оператори всі поховані. сервіс на мінус 10, в цьому плані в київстару нічого не міняється", – написав Андрій Вацик.

В коментарях люди нарікають на роботу опреатора, проблеми зі зв’язком в якого – систематичні, тоді як робота служби підтримки не витримує жодної критики.

Як повідомила згодом в коментарях Любов Вовк, яка таки зуміла зв’язатися з представниками оператора, у компанії стався збій.

"Я нині пів ранку дзвонила на довідку КС, бо нема інтернету, а в дітей дистанційка. Після енної кількості звуків про зайнятих операторів, таки автовідповідач озвучив, що нині є проблеми і поремонтують до завтра до 8 год", – написала жінка.

У клієнтів Київстару сьогодні проблеми через збій в системі оператора, фото-1
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#київстар #проблеми #зв’язок

Коментарі

Показувати новий коментар:
внизу вгорі
00
1 лютого 2022 р., 18:02
При наявності поповнення , київстар зняв кошти які були на рахунку до поповнення. І потім скинули смс що не достатньо коштів на рахунку Хоча кошти були .До оператора дозвонилась вранці до 7.00 .А потім почула супер фразу : поповніть рахунок на 11 гривень і після того знімають суму яка є на рахунку Повторно вже не можливо було дозвонитись до оператора .Таке було враження що заблокували
Макс
1 лютого 2022 р., 19:04
В мене таке вже не перший раз з тим київстаром. Постійно дурять. Самий паршивий оператор який тільки може бути
Василь
1 лютого 2022 р., 21:52
Це Не глюки.це так заплановано.я дзвонив оператору нічого зробити не можуть.а лишні 30 гр.зняли
Пока еще клиент КС
2 лютого 2022 р., 18:52
Мне сегодня, после претензий и разговоров аж с четырьмя операторами в чате, вернули на счет 40 грн. Первый оператор мне сказал, что была попытка входа в интернет, поэтому сняли деньги. А то, что я ему раза четыре объясняла, что у меня интернет безлимитный, он в упор это не хотел слышать. Пришлось штурмовать другого оператора. Боритесь, и они вернут деньги. Это реально глюк системы, так как деньги должны списывать автоматически. Дозвониться не реально, так что рекомендую онлайн чат с оператором. Не Зоряна, а именно онлайн чат с живым оператором. Они должны принять заявку и решить в вашу пользу эту проблему, если, конечно у вас на 1-е число было достаточно денег на счету для оплаты пакета.
Здравомыслящий
2 лютого 2022 р., 20:15
Как всегда, статья ни о чем! Из написаного ясно, что нужно прививать уже детей даже в утробе матери.
Оголошення
live comments feed...