• Головна
  • 6 етапів розробки лендінгу, які має знати замовник
Новини компаній
10:00, 19 травня 2023 р.

6 етапів розробки лендінгу, які має знати замовник

Новини компаній

Професійно спроектований і написаний лендінг потрібен для того, щоб цільовий користувач здійснив певну дію: купив, підписався, залишив номер телефону, скачав файл або встановив мобільний додаток.

На відміну від інших форматів веб-ресурсів, у Landing Page структура побудована за принципом воронки — від привернення уваги користувача до здійснення цільової дії. Завданням ресурсу є презентування продукту так, щоб якомога більше користувачів, що зайшли на сайт, оформили замовлення, залишили контакти і потрапили в базу потенційних покупців.

Олексій Шептура, кофаундер української IT-компанії Webnauts,  відмітив, що Landing page вирішує конкретні завдання: сторінка допомагає продавати, збирає заявки, формує клієнтську базу, анонсує події та допомагає протестувати гіпотези та нові продукти.

Але не завжди лендінг виявляється ефективним і основною причиною цього є незнання замовником основних етапів розробки односторінника, щоб не тільки контролювати розробника, але і розуміти принцип роботи ресурсу.

Необхідні етапи в розробці Landing Page

Розробка лендінгу полягає в тому, що в неї є важливою кожна дрібниця. Зменшити ефективність сторінки може навіть неправильно вибраний колір кнопки, надто дрібний або надто великий шрифт, некоректно сформульований заклик до дії та багато іншого. І щоб не втратити якість в дрібницях, необхідно дотримуватись етапів в розробці лендінгу.

Сформулювати мету нового веб-ресурсу

Це перший етап, який є необхідним для створення по справжньому ефективного продукту. Чітко окреслена мета допомагає скласти структуру майбутнього сайту, написати текст та підібрати зображення. Крім того, це дає змогу краще окреслити цільову аудиторію і знайти конкурентів та вивчити їхні ресурси.

Ціль може звучати так: презентація товару чи послуги, демонстрація власного портфоліо, розкрутка бренду, анонс заходу, збір заявок та лідів.

Проаналізувати конкурентів та цільову аудиторію

1. Аналіз конкурентів. Якщо ви не продаєте унікальний продукт або послугу, то у вас точно є конкуренти. Клієнти швидше за все вже вивчали інші пропозиції та мають уявлення про ринок та ціни. Ваше завдання полягає в тому, щоб виділитися на тлі інших пропозицій та пояснити відвідувачам, чому вони мають обрати саме вас. Щоб відокремитись від конкурентів, потрібно продемонструвати, чим ця пропозиція є кращою. Крім прямих конкурентів треба звернути увагу на тих, хто задовольняє потребу клієнта та вирішує його завдання. Аналіз конкурентів складається з:

  • вивчення рекламних пропозицій;

  • пошуку в Google;

  • пошуку в соціальних мережах.

2. Аналіз цільової аудиторії. ЦА представляє собою прошарок людей, яким може бути цікавий конкретний продукт чи послуга. Люди в ЦА об'єднані загальними ознаками — стать, вік, освіта, місце життя або за інтересами. Один і той самий продукт може мати для людей різну цінність. Якщо спробувати вмістити всі аргументи в одному лендінгу, інформація вийде надто загальною і сторінка втратить свою спрямованість і ефективність. Аналіз аудиторії складається з: пошуку тематичних груп у соцмережах, вивчення відгуків та кейсів на сайтах конкурентів, перегляду обговорень на форумах.

Прототипування лендінгу

Структура сайту визначає кількість інформаційних блоків, порядок їх розміщення на сторінці. Використання оригінального дизайну підвищує впізнаваність бренду. Витрати на реалізацію дизайнерських рішень виправдають себе у майбутньому.

Розробка концепції визначає:

  1. У якому стилі буде виконано лендінг.

  2. Які блоки він міститиме.

  3. Яку ідею він доноситиме.

  4. Який порядок елементів буде присутнім.

Підготовка тексту, що продає

При розробці лендингу важливу роль відіграє копірайтер — автор тексту, розміщеного на сторінці. Його основною ціллю є донесення до читача комерційної інформації, яка є важливою для прийняття бажаного рішення. Копірайтер пише текст та формує загальну логіку сторінки.

Перед тим, як передати лендінг на наступний етап, результат роботи копірайтера потрібно узгодити з клієнтом. Це важливо, тому що на даному етапі тимчасова та фінансова вартість внесення правок є мінімальною.

Розробка дизайну та верстка

Дизайн лендінгу — це його візуальне оформлення. При розробці посадкової сторінки необхідно відштовхуватися від особливостей цільової аудиторії. Дизайнер має зрозуміти переваги клієнтів компанії замовника, їхній спосіб життя, суміжні інтереси, патерни поведінки і не тільки. Все це допоможе підібрати відповідну палітру кольорів, ілюстрації, виділити найважливіші блоки і відтінити додаткову інформацію. Після завершення роботи над дизайном проводиться ще один раунд погоджень із замовником.

Далі в роботу включається верстальник. Перед ним стоїть завдання перетворити наданий дизайнером макет на HTML, CSS і JavaScript код. Є три критерії якості їхньої роботи:

  • відповідність коду затвердженим стандартам;

  • прийнятна швидкість завантаження сайту;

  • однакове відображення сторінки в різних браузерах та різних пристроях.

Тестування

Після завершення етапу верстки сайт вивантажується на тестовий або реальний хостинг. На етапі тестування обов’язково перевіряються наступні фактори:

  1. Правильність відображення. Сайт повинен виглядати однаково у всіх популярних браузерах на моніторах з різною роздільною здатністю.

  2. Працездатність контактних форм. Доступні користувачеві поля введення даних мають працювати коректно та безпечно. При цьому надіслані заявки повинні швидко надходити до замовника.

  3. Коректна робота вивантаження даних у CRM. Виконується кілька тестових замовлень з різними параметрами, щоб простежити за тим, чи правильно працює обмін даними.

Участь замовника на цьому етапі виявляється вкрай корисною. По-перше, він може виявити помилки та невідповідності та подивитися на сайт очима своїх покупців і запропонувати можливі сценарії тестування.

Разработка лендинга є першою фазою його життєвого циклу. Для того, щоб односторінник став ефективним, необхідно долучати рекламні заходи, залучати потенційних клієнтів і вчасно обробляти ліди, що надходять з нього. Не менш важливо стежити за динамікою конверсії та, при її зниженні, вносити корективи.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Потужний холод і зима повертаються в Україну, очікуються дощ і тривалий снігопад: де буде жахливий мороз у -24 градуси?
"ТЦК зайде прямо додому до цих чоловіків незабаром, навіть 50-річних з цими професіями мобілізують": повістки, ЗСУ, ВЛК
"Бронювання від мобілізації не спасе цих чоловіків, повістки і штрафи масово накриють їх": тепер ТЦК чекають у цих місцях
"В Україну суне похолодання і низькі температури, люди чекають на дощ і снігопад": куди пре потужний мороз у -20 градусів?
Оголошення
live comments feed...