12:00, 5 вересня 2013 р.
Як на Тернопільщині опікуються над дітьми-інвалідами?
Важливим питанням для держави є опіка над дітьми-інвалідами, їхня інтеграція у суспільство і створення для них необхідних умов для повноцінного життя та навчання. На Тернопільщині кількість дітей-інвалідів складає майже два відсотки від дитячого населення всієї області. Завдання запровадження інклюзивної освіти для дітей інвалідів є перспективним для Тернопільської області.
“Інклюзивна освіта в області поки що розвивається повільно. Фактично вона зробила перші кроки в минулому році, коли перші сто тридцять п’ять дітей-інвалідів пішли в загальноосвітні школи”, – зауважує Уповноважений Президента з прав дитини Юрій Павленко. – “Тут без сумніву має бути окрема обласна програма з підготовки шкіл до запровадження інклюзивної освіти, більшість з них є бар’єрними і недоступними для дитини-інваліда. Важливим чинником у цьому плані є підготовка вчителів – як себе вести, як навіть представити дитину-інваліда, підготовка батьківських комітетів, батьків дітей-інвалідів, які часто бояться віддати дитину у загальноосвітню школу”.
Уповноважений Президента з прав дитини наголошує на важливості реформування інтернатних закладів.
“Реформування інтернатних закладів означає наповнити їх новими сучасними соціальними послугами, направленими не просто на забезпечення потреб дитини, вирваної з сім’ї, а на підтримку сім’ї з дитиною, сім’ї, яка опинилися в складних життєвих обставинах. Тому в результаті реформи в інтернатних закладах і їх колективах з’явиться більше роботи і більше ресурсів, ніж є навіть сьогодні”, – каже Юрій Павленко.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
09:16, Сьогодні
110
20:18, 27 жовтня
23
09:02, 29 жовтня
20:18, 27 жовтня
11
live comments feed...