• Рідкісна комета пронеслася у небі над Україною: неймовірні (ФОТО, ВІДЕО)
12:15, Сьогодні

Рідкісна комета пронеслася у небі над Україною: неймовірні (ФОТО, ВІДЕО)

Рідкісна комета пронеслася у небі над Україною: неймовірні  (ФОТО, ВІДЕО)

Мешканці різних міст України спостерігали у небі дуже рідкісну комету C/2023 A3 (Цзицзіньшань - ATLAS).

Найчастіше комету Цзицзіньшань - ATLAS українці фіксували 14 жовтня. Хоча напередодні її теж було видно у нічному небі.

Також є відео, прискорене в кілька десятків разів. Це таймлапс, зроблений двома камерами, кожна з яких знімала фото з витримкою в 3-5 секунд.

C/2023 A3 (Цзицзіньшань - ATLAS) - довгоперіодична комета, яка була незалежно відкрита двома обсерваторіями: системою ATLAS у Південній Африці 22 лютого 2023 року та китайською обсерваторією Цзицзіньшань 9 січня 2023 року. Офіційною датою відкриття вважається 9 січня 2023 року.

Її період звернення навколо Сонця наразі не визначено (за словами астрономів, комети такого типу здійснюють один оберт навколо Сонця за тисячі або навіть мільйони років), у неї гіперболічна орбіта і величезна швидкість 60 км/с (більш ніж третя космічна).

На думку фахівців NASA, C/2023 A3 є найяскравішою кометою за останні 27 років.

З 12 по 15 жовтня - найбільш комфортні дні для спостереження за кометою неозброєним оком. Тому у вівторок українці також зможуть сфотографувати її. Її можна було побачити відразу після заходу Сонця, низько над горизонтом.

#комета #україна #небо #рідкісна #фото