09:00, Вчора
S.T.A.L.K.E.R. 2 відбив витрати за 36 годин: Максим Кріппа поділився деталями успіху та планами на майбутнє
Розробка S.T.A.L.K.E.R. 2, реліз якої відбувся 20 листопада, стала масштабним проєктом для GSC Game World, об'єднавши зусилля понад 470 спеціалістів. Бюджет гри досягнув десятків мільйонів доларів, що свідчить про значний масштаб робіт. Власник студії, Максим Кріппа, в інтерв’ю для одного з українських видань розповів про складний шлях команди до релізу, поділившись як викликами, так і головними досягненнями. Деталі їхньої розмови висвітлив портал "Українські ІТ-новини".
За словами Кріппи, розробники ставили собі за мету зберегти дух і атмосферу оригінальної серії, водночас додавши новітні технології та ігрові механіки. Процес створення гри був непростим, проте фінальний результат перевершив очікування як гравців, так і самої команди.
Тернистий шлях до успіху
Євген та Марія Григоровичі стали ключовими фігурами у створенні S.T.A.L.K.E.R. 2, взявши на себе відповідальність за всі важливі організаційні та творчі процеси. Їхнє бачення та підхід до креативної складової визначили напрямок розвитку гри, зберігаючи автентичність серії та водночас додаючи нові елементи, що надали франшизі свіже дихання.
Проєкт об’єднав зусилля близько 470 фахівців, серед яких 270 продовжують працювати в Україні, а інші — в різних країнах світу. У 2020 році, коли до студії приєднався Максим Кріппа, компанія мала у своєму складі лише 65 осіб. Завдяки інвестиціям та спільній вірі в перспективи гри команда зросла у сім разів за чотири роки.
Власник підкреслив, що витрати на створення S.T.A.L.K.E.R. 2 повністю окупилися вже в перші 36 годин після релізу, коли було продано понад мільйон копій гри. Такий результат перевершив усі очікування, ставши яскравим свідченням величезного інтересу з боку геймерів та прихильників серії.
S.T.A.L.K.E.R. 2 став справжнім хітом не тільки серед гравців, але й на стрімінгових платформах. У листопаді глядачі Twitch провели понад 20 мільйонів годин, переглядаючи трансляції гри. Такий показник свідчить про величезний інтерес до нової частини легендарної франшизи та її популярність у спільноті.
Технічні аспекти гри
Максим Кріппа зазначив, що своєчасний реліз став можливим завдяки згуртованості та наполегливості команди, яка прагнула зберегти баланс між якістю роботи та власною мотивацією. Основний фокус був на створенні гри, яка виправдає очікування фанатів.
“Технічні недоліки можна усунути, але якщо гра нудна, її вже не врятуєш”, – підкреслив він.
Команда була свідома наявності багів у грі, проте повторно переносити реліз не було сил. Вони розуміли, що деякі помилки можуть заважати ігровому процесу, але, після численних обговорень, вирішили, що випуск гри саме 20 листопада стане найкращим рішенням. Цей крок був важким, адже вони не хотіли ще більше затягувати процес, зважаючи на очікування гравців. Після релізу перші патчі для виправлення багів вже були випущені, і команда активно працює над подальшими оновленнями, щоб покращити користувацький досвід і зробити гру більш стабільною.
Кріппа також поділився, що GSC Game World веде переговори з Netflix щодо потенційної екранізації гри у форматі серіалу. Проте, за його словами, остаточне рішення ще не прийнято. Щодо продажів, найбільший попит на S.T.A.L.K.E.R. 2 наразі зафіксовано у США.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
16:37, 2 січня
109
10:25, 26 грудня 2024 р.
14
16:38, 6 січня
10:25, 26 грудня 2024 р.
25
live comments feed...