
Новини компаній
09:00, 17 лютого
Чи сприятимуть зміни умов автомобільного страхування покращенню якості страхових послуг в Україні та підвищенню довіри до страховиків: думка фахівців ФінБест
Новини компаній

Чи покращать якість страхових послуг в Україні та чи підвищать довіру до страховиків зміни умов автомобільного страхування, які набрали чинності 01.01.2025 року
Ухвалення Закону України від 21 травня 2024 року № 3720-IX «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» стало справжньою революцією, оскільки закріплені у ньому новації суттєво змінюють правила гри на вітчизняному страховому ринку. Одним із головних наслідків його прийняття стане створення більш конкурентного середовища серед страховиків. Тепер, коли страхові компанії будуть змушені активно боротися за клієнтів, це, безумовно, сприятиме підвищенню якості послуг і посиленню довіри до страховиків.
Які «революційні» зміни передбачає новий закон про ОСЦПВ
Ключові новації Закону № 3720-IX та їх вплив на ринок ОСЦПВ
Серед найважливіших змін, які набрали чинності з 1 січня 2025 року, варто виділити кілька ключових нововведень, які напряму впливають на моторне страхування:
- Зростання лімітів виплат: Ліміти виплат за шкоду життю та здоров'ю збільшено до 500 тисяч гривень, а за пошкоджене майно — до 250 тисяч гривень. Це наближає страхові виплати до європейських стандартів.
- Вільне ціноутворення: Страхові компанії тепер мають право самостійно встановлювати ціни на поліси ОСЦПВ та «Зелену картку», що сприятиме конкуренції та дасть споживачам більше варіантів на вибір.
- Пряме врегулювання збитків: Потерпілий в ДТП може отримати виплату від страхової компанії, з якою він уклав договір, що значно спрощує процес відшкодування.
- Скасування амортизації: При виплаті страхового відшкодування більше не буде враховуватися амортизаційний знос, що підвищує справедливість та прозорість виплат.
Конкуренція на страховому ринку: як зміни вплинуть на якість послуг?
З введенням вільного ціноутворення конкуренція серед страховиків набуде нового рівня. Страхові компанії будуть змушені не лише оптимізувати свої ціни, але й поліпшувати якість обслуговування, щоб залучити та утримати клієнтів.
Фахівці ТОВ «ФінБест», компанії, яка володіє ТМ FinBest, відомої онлайн-платформи для придбання електронних страховок від лідерів страхового ринку, вважають, що зміни у законодавстві про цивільну відповідальність — це на краще, бо подолання тих труднощів, з якими стикатиметься кожен страхувальник, який займається ОСЦПВ, розворушить ринок, призведе до серйозних змін внутрішніх бізнес-процесів, стимулюватиме колективи страхових компаній до нестандартних креативних рішень у боротьбі за клієнта. Та й загалом конкуренція — це рушій прогресу!
До прийняття цього закону багато страхових компаній працювали в умовах державного регулювання цін, що не стимулювало їх до інновацій чи кращого сервісу. Тепер, коли ціни визначаються самостійно, страховики повинні формувати конкурентні переваги та створювати унікальні пропозиції для клієнтів. Це означає, що для споживачів відкриваються нові можливості — можливість вибирати не лише на основі ціни, а й оцінюючи якість послуг, додаткові сервіси, зручність оформлення та виплат.
Як формування конкурентних переваг виглядатиме на практиці?
- Індивідуальний підхід до тарифікації: Зміна в тарифній політиці дозволить страховим компаніям пропонувати вигідні умови тим автовласникам, хто має безаварійну історію та дотримується правил дорожнього руху. В результаті водії з низьким рівнем ризику отримуватимуть більш вигідні умови. Натомість водії з високим рівнем ризику платитимуть за вищим тарифом. Ця новація зробить підхід до автомобільного страхування більш справедливим.
- Пряме врегулювання збитків: Страхові компанії будуть підвищувати якість обслуговування своїх клієнтів, щоб залишати їх лояльними і зберігати позитивну репутацію на ринку. Такі зміни призведуть до прозорості та прискорення процесів виплат.
- Цифровізація страхових послуг: ІТ-складова надзвичайно важлива в роботі будь-якої фінансової установи. Автоматизація бізнес-процесів, впровадження cистем управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), систем електронного документообігу (СЕД), надання дистанційних сервісів, як наприклад, Object Control, максимальне переведення всіх процедур в онлайн, розширення мережі страхових посередників, які дають можливість зручно придбати страховку в онлайн-режимі в форматі 24/7 з будь-якої точки планети — це не лише про зручність, але й про безпеку. Все це дозволить клієнтам швидше і зручніше оформлювати страховки. Це сприятиме покращенню якості обслуговування, знижуючи ризики помилок і затримок.
- Якісний асистанс: Страхові компанії будуть змушені покращити підтримку клієнтів на всіх етапах — від оформлення поліса до отримання виплати. Можливість отримати консультацію в будь-який момент підвищує довіру до страховика і робить послугу більш цінною.
Чи покращать законодавчі зміни довіру до страховиків?
Звичайно! Коли компанії будуть змагатися не тільки ціною, але й якістю своїх послуг, споживачі отримають більше вибору. Впровадження нових стандартів обслуговування та підвищення прозорості на ринку сприятимуть зміцненню довіри до страховиків. Крім того, підвищена конкуренція буде стимулювати страховиків надавати більше додаткових послуг, знижок, акцій для своїх клієнтів, що зробить обрання страховки більш усвідомленим і вигідним процесом.
Висновок: ці зміни — на краще
Ми на порозі важливих змін у сфері автомобільного страхування, і ці зміни, безумовно, приведуть до покращення якості послуг. Страховики будуть змушені стати креативнішими, уважнішими до потреб клієнтів і готовими забезпечити кращі умови для кожного. Конкуренція, що виникає в результаті нововведень, зробить ринок більш прозорим і зрозумілим для споживачів.
Обирайте свого страхового партнера усвідомлено!
FinBest — ваш гід з онлайн-страхування!
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
16:31, 12 березня
13:44, 6 березня
09:30, 4 березня
10:49, 3 березня
10:38, 10 березня
live comments feed...