
11:14, 20 лютого
"Всі скарги і вирішення проблем – лише за цим номером": АТ "Тернопільобленерго" зробило важливе повідомлення

АТ"ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО" підвищить оперативність ліквідації порушень в мережі, шляхом оптимізації роботи Кол-центру в частині формування нових каналів зв’язку із споживачами.
З 7 квітня 2025 року усі звернення з питань якості та надійності електропостачання, зокрема відсутності електроенергії, падіння електроопор, провисання чи обриву проводів ліній електропередачі, а також інших аварійних ситуацій будуть прийматися виключно операторами Кол-центру АТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» за номером телефону: 0-800-50-90-40 (безкоштовно з усіх номерів телефонів в межах території України).
Прийом звернень безпосередньо черговими диспетчерами ОДС та ОДГ районів електричних мереж здійснюватися не буде, оскільки їх основним завданням є забезпечення стабільної роботи електричних мереж та оперативне усунення аварійних ситуацій.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
13:56, 7 квітня
17:55, 13 квітня
77
08:13, 8 квітня
13:02, 5 квітня
10:20, 5 квітня
9
live comments feed...