• Головна
  • Американці зробили вибір: США підкорив бренд з України
08:45, 9 листопада 2016 р.

Американці зробили вибір: США підкорив бренд з України

Вітчизняні виробники впевнено завойовують висококонкурентний американський ринок. У порівнянні з 2015 роком обсяги продажів бренду «Хортиця» в США виросли на 120%.

Як зазначає комерційний директор «Хортиця» в США Стів Аккерман, сьогодні бренд дуже популярний в Штатах. «Американці відмінно розбираються в якості продуктів. Для них є важливим той факт, що «Хортиця» отримує виключно позитивні відгуки експертів на міжнародних конкурсах і виготовляється зі спирту нового покоління «Пшенична сльоза» на основі добірної пшениці, який перевершує світові стандарти за чистотою і м'якістю смаку. Незважаючи на перенасичений ринок і колосальну конкуренцію, нам вдалося збільшити обсяги продажів «Хортиця» в США на 120%», – підкреслює Аккерман.

Також, за словами виробників, для «Хортиця» ексклюзивно використовується унікальний італійський дозатор зі срібним ефектом металізації. Такий дозатор неможливо підробити, він служить ще одним ступенем захисту продукту, покращує його властивості та додатково очищає – підкреслюють експерти.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#хортица
Останні новини
ТОП новини
"ТЦК шукає чоловіків із цими професіями, мобілізація охопить навіть 50-річних людей цих категорій": повістки, мобілізація
"В Україні пенсіонерів очікує справжня несподіванка, ці 3 групи літніх українців отримають гроші": пенсія стане сюрпризом
"Дощ і снігопад накриють ці області України прямо завтра, негода йде в регіон": де буде мороз у -20 градусів на Різдво?
"Масштабне посилення мобілізації набирає обертів, у ТЦК можуть мобілізувати кожного 10-го з цією професією": ЗСУ, ВЛК
Оголошення
live comments feed...