
16:15, Вчора
Нові правила комунікації з "Тернопільобленерго": що зміниться для споживачів?

АТ "Тернопільобленерго" повідомило про запровадження нових підходів до прийому звернень від споживачів, які спрямовані на підвищення оперативності усунення аварійних ситуацій.
З 7 квітня 2025 року всі звернення щодо якості електропостачання, зокрема відключень електроенергії, пошкоджень електроопор, обриву проводів чи інших аварійних випадків, прийматимуться виключно через Кол-центр компанії за номером 0-800-50-90-40 (безкоштовно для дзвінків по Україні).
Водночас диспетчери районних електромереж більше не займатимуться безпосереднім прийомом звернень від громадян. Це рішення пов’язане з тим, що значну частину робочого часу диспетчери витрачали на комунікацію зі споживачами, що могло уповільнювати процес ліквідації аварій.
У компанії наголошують, що централізований прийом звернень через Кол-центр дозволить диспетчерам повністю зосередитися на забезпеченні стабільної роботи електромереж та оперативному усуненні порушень.
Споживачів просять із розумінням поставитися до цих змін, адже вони сприятимуть швидшій ліквідації аварійних ситуацій та підвищенню якості електропостачання.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
14:02, 17 лютого
14:02, 17 лютого
11:49, 13 лютого
17:14, 13 лютого
11:40, 14 лютого
live comments feed...